AirHelp to jeden z najprężniej rozwijających się startupów międzynarodowych, którego główne zaplecze technologiczno-operacyjne znajduje się w polskiej filii. Firma powstała w 2013 roku i w ciągu ostatnich lat stała się światowym liderem w branży odszkodowań lotniczych. Zatrudniając obecnie kilkaset osób pomaga podróżnym dochodzić swoich praw i odzyskiwać należne im odszkodowania w przypadku opóźnionych, odwołanych lub przepełnionych lotów.

Cel, jaki został postawiony przed be usable, to stworzenie głównej filii firmy w Polsce. W krótkim czasie zatrudniono ponad 200 osób, które obecnie realizują działania dla AirHelp w polskim oddziale. Wśród nich byli tacy specjaliści IT: RoR, FrontEnd, DevOps, Project Management, specjaliści obsługi klienta w językach: polskim, angielskim, szwedzkim, norweskim, duńskim, niemieckim, portugalskim, włoskim, hiszpańskim oraz pracwonicy działu prawnego i księgowości.
Wzrost był ogromny – średnio tygodniowo zatrudnianych było około 15 osób, co wymagało od nas bardzo dobrej organizacji pracy i wniknięcia w kulturę firmy. Zbudowany przez nas zespół miał za zadanie opracować platformę do uzyskiwania rekompensat za wszelkie zmiany w lotach. Stworzyliśmy lokalną markę AirHelp oraz biuro, które znajduje się w Gdańsku. Zbudowany przez nas zespół osiąga ogromne sukcesy, wpływając na intensywny rozwój firmy. Spółka AirHelp działa w oparciu o najnowsze rozwiązania technologiczne, a wiele z nich wypracowanych zostało przez polski zespół, zbudowany przez BeUsable.
O współpracy BeUsable z AirHelp możesz porozmawiać z
Henrik Zillmer